Обмін замовлення

  1. Отримуючи товар на пошті, ви маєте право, перш ніж оплачувати замовлення, приміряти, подивитися та оцінити, наскільки якість замовленої продукції влаштовує вас. Чи підходить вам розмір та фасон. Чи відповідає вашому очікуванню.

  2. Якщо вам не підійшов розмір, колір, або ж ви виявили інші проблеми зверніться у call-центр інтернет-магазину і наш менеджер обов'язково допоможе вам підібрати заміну.
    Товар, який підлягає обміну чи поверненню, повинен прийти на відділення Нової Пошти БЕЗ накладеного платежу. Зворотню доставку оплачує клієнт (у разі неоплати доставки вона утримується з суми, яка буде повернута).

  3. Доставка оплачується покупцем. У разі помилки менеджера або браку товару - доставку сплачує магазин.

Повернення замовлення

  1. Покупець має право повернути куплений товар належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня продажу. Це можливо у випадках, коли товар не був у вживанні, всі бірки на місці. У разі виявлення ознак використання товару, ми залишаємо за собою право відмовити в поверненні. 

  2. Доставка оплачується покупцем. У разі браку товару - доставку сплачує магазин.
    Товар, який підлягає обміну чи поверненню, повинен прийти на відділення Нової Пошти БЕЗ накладеного платежу. Зворотню доставку оплачує клієнт (у разі неоплати доставки вона утримується з суми, яка буде повернута).

  3. Повернення коштів відбувається протягом 7-ох робочих днів з моменту отримання повернення.